středa 4. listopadu 2015

Stále žiju, cvičím, jím, stále... píšu?

Ahoj všem!

Tak jsem se rozhodla asi po půl roce znovu přispět článkem na blog, protože si myslím, že stále vám mám co říct, stále vám mám co ukázat a teď zrovna mám ten pocit, že mi to (snad?) půjde od ruky. Co se za ten půl událo? Proč jsem s blogem sekla, nepřidávala články, fotky... vlastně vůbec nic?


Život je změna?

Okej, jak pro koho. Ale někdy prostě přijdou věci, který vás tak trošku srazej na dno. Víte o čem mluvím. Pak jen chodíte tupě do práce a snažíte se předstírat, že je všechno fajn a bájový. No a ono není. Jasně, jsou na tom lidi i hůř, ale prostě období toho, kdy se mi vůbec nechtělo vstát a musela jsem se přemlouvat vůbec někam dojít - to není pěkný období.


Prázdniny a šup pryč

Pak začali prázdniny. Nevím, proč tomu říkám prázdniny, když vlastně už žádný prázdniny nemám. Ale 18 let školní docházky mě prostě už asi nedonutí tomu říkat červenec a srpen. Cesta do Berlína, Deštného, Norska a nakonec Tater. Bylo to krásný, skvělý a boží.

Stěhování

Na konci prázdnin jsem se konečně odstěhovala ze studentskýho bytu (už jsem teda jako oficiálně dospělá?). Řeknu vám - radši vyhořet, než se stěhovat. Bylo to něco strašnýho. Ale můžu říct, že jsem teď mnohem spokojenější a i bydlím na lepším místě. V domě se zahradou. Kde jsou stromy a půjdou na ně super zavěsit TRX popruhy (Ježíšku?). Je tu blízko cyklostezka, fitko a vlastně vše, co já k životu potřebuju. Hurá!

Za tu dobu, co jsem vlastně nepřispěla ani jedním článkem, jsem taky ani moc nevařila a necvičila. Jo, 2x týdně jsem chodila na TRX (Což byla velká obět, jelikož vstávat v 5:30 ráno? Nechcete.) A jednou týdně na badminton. Ale moje tělo je zvyklý na skoro každodenní dávku endorfinů a já mu to nedopřávala. Ani to krabičkování nebylo. Buď jsem byla líná nebo na cestách a nebo se vracela domů za tmy. Takže co si budem povídat, i na mé fyzičce a postavě se to podepsalo. A to se mi samozřejmě nelíbilo, takže se teď snažím to dát do pořádku. A co jiného k tomu, než to cpát na internet? Třeba si to i někdo přečte a když ne... bude to motivace pro mě.

Takže - jdeme na to! Jsem zpět a budu se snažit vás spamovat informacemi o tom, co dělám, jím, kupuji a tak dále.

eL

2 komentáře:

  1. Mě čeká příští týden taky stěhování :X. Ale do nového se těším :-)
    Těším se na tvé články!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stěhování je na jednu stranu strašně náročný, ale taky strašně super, protože jdeš do nového, na nové místo. :) Tak pevné nervy!

      Vymazat