čtvrtek 5. listopadu 2015

Veganem na měsíc?

Někdy před týdnem mi na facebooku vyskočila událost "Výzva: Měsíc bez živočisných produktů". Jelikož moje ségra je veganka, navíc nejí lepek, tak o tomto stravování mám docela dost informací. Jsem ale masožrout, maso miluju a nedokážu si bez něj život představit. To samé sýry. Mléko, kefíry a jogurty zase tolik nemusím, nedělají mi dobře (mám podezření na nesnášenlivost laktózy). Ale už dlouho uvažuji o tom, to aspoň zkusit, jaké to je. Takže co jsem udělala? Ano, do výzvy jsem se přidala!
Jacket Potato


Musím se tedy přiznat, že to nebude měsíc úplně bez živočišných produktů. Ve svém jídelníčku ponechám ryby,vajíčka, sýry a máslo (budu se to ale snažit eliminovat na minimum). I tak to pro mě je velká zkouška a opravdu výzva. Začala jsem v pondělí. Zatím se mi daří a výzva se mi líbí, člověk se snaží hledat nové recepty a to mě baví.

Pokud byste se někdo chtěl přidat, tak spoustu informací najdete ve výše uvedené události nebo na youtube kanálu Markéty - Blue Vegan Pig, kde i já čerpám inspiraci. Markét je strašně super, vtipná a má super videa, určitě mrkněte. Dnešní oběd (fotka nahoře) je taky od ní a recept najdete zde.

Já se budu snažit sem přidávat články ohledně toho, co jím a jak se cítím, jak se mi daří dodržovat můj měsíc bez masa.

Jaký máte názor na veganství vy? Já se kloním k tomu, ať se každý stravuje tak, jak chce a nikomu to nenutí.

eL

Žádné komentáře:

Okomentovat