sobota 1. prosince 2012

Sušenky z ovesných vloček

Ahoj! Je tu prosinec. A s ním přichází vánoční čas, čas pečení cukroví, čas nákupů... ano, nákupů. Dnes jsem v jednom nákupním centru myslela, že se lidé zbláznili. Byla tam hlava na hlavě, nedalo se tam hnout. :(



Dnes jsem si pro vás připravila recept na sušenky z ovesných vloček. Inspirovala jsem se někde na FB, už popravdě nevím kde. :(

Celý recept najdete zde.





6 komentářů:

  1. Tohle vypadá dobře. :) To musím zkusit, nejlépe ještě dneska, i když mám dojem, že poslední banán právě někdo snědl.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo? :D Já tu mám banánů zásobu, miluju je. :D a určitě sušenky zkus, jsou skvělé! :)

      Vymazat
  2. :) taky dělám ovesný sušenky, akorát vždycky z másla:D tak teď už vim,čim ho nahradim,banány místo něj jsou super nápad!!! díky:)*B.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, to by mě nenapadlo.. Vždy jsem v sušenkách měla mouku a nějaký tuk a cukr - v mém případě celozrnnou mouku, a cukr třtinový, ale že to jde i bez toho.. To musím vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc jsem tomu nevěřila, zkusila jsem menší dávku a super, ještě jsem musela dopéct...:)

    OdpovědětVymazat