pondělí 15. dubna 2013

Insanity - Day 5 - Pure Cardio

Ahoj lidi,

můj pátý den Insanity! Těšila jsem se moc a to počasí mě nakopává. Konečně slunce. Ale asi žádné jaro nebude, budem normálně už chodit v kraťasech. :D Protože už ráno mi bylo vedro, že se dalo jít jen v triku. Teda v Praze a mamka vždycky říká, že v Praze je vždycky tepleji. :D Po práci jsem se převlékla a šla na to. Jo a po tom včerejšku mě dneska pěkně bolely šikmý břišáky, takže i ta protahovačka k něčemu je! :-) Dneska to bylo ale opět o totálním nasazení. A to doslova.

Opět deseti minutová brutální zahřívačka, po které z vás cáká pot. Při posledním zakopávání jsem blbě šlápla a zvrtla si kotník. Video jsem stopla a rozhýbávala, naštěstí šlo pokračovat. Cítila jsem se ze začátku fakt mizerně, unaveně. Občas mám problémy s nízkým tlakem a pak mi je při cvičení divně. Pak opět 10 minut protažení. A teď to začlo. Série brutálních cardio cviků, čekala jsem na water break, jako v předchozích insanity days. Ale nepřicházela a nepřicházela. A ona žádná nebyla! Jelo se v kuse až do závěrečného protažení. Opravdu makačka. I na cvičencích bylo vidět, že nemůžou... Já jsem se snažila, ale taky jsem se občas zastavila. Jumping jacks s klikem nedávám, dělala jsem jen jamping jacks na zemi. Příště to bude určo lepší! Přijde mi, že fyzička jde nahoru. I když dnes jsem fakt byla unavená, necítila jsem se moc dobře. Těším se na zítra!! Miluju Shauna!

Jo a založila jsem fb stránku, takže kdybyste chtěli, tak tady.
Mějte se krásně!

P.S. Kolena zatím dobrý! :))

LeniKa

11 komentářů:

  1. Držím ti pěsti!
    Já se na Insanity chci vrhnout konečně tento týden, tak snad to vyjde. Ale asi to nepojedu podle toho plánu. No, uvidíme. :))
    A doufám, že kotník už je v pořádku, nebo že brzy bude. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :))

      Jen do toho, myslím, že si Shauna oblíbíš! :) Je OK, jen jsem si špatně šlápla a zabolelo to! :)

      Vymazat
  2. Hele, včera jsem na Shauna koukala a normálně to taky vyzkouším, až docvičím Jillian (musím splnit jeden ze svých cílů). :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím proč, ale i když cvičím Insanity už déle, pořád mi dělá největší problém Plyometric Cardio Circuit, a pořád je tam na čem makat :D A dává mi pekelně zabrat
    Pure Cardio mě naopak nejvíc baví, a asi mi dává i nejméně zabrat :D Což nic nemění na tom, že zabíračka to pořád je :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj sleduji tvůj blog a byla bych ráda kdybys občas zašla na můj blog a třeba napsala svůj názor nebo radu a kdybys chtěla tak třeba i sledovat můj blog ;) děkuji :)
    http://im-going-through-changes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Fyzička půjde určo nahoru a za chvilku to budeš zvládat s přehledem, uvidíš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítím, že jde, dneska jsem opakovala day 2 a šlo mi to líp bych řekla. :))

      Vymazat
  6. Pure je skvělý (zrovna dneska jsem ho cvičila), ale Plyo mám stejně radši :D
    Insanity je prostě bláznoství, ale suprový! :) Tak ať to pěkně jde i nadále!

    OdpovědětVymazat
  7. ....kruci, neměla jsem číst tenhle článek, když se chystám to cvičit :DDDD

    OdpovědětVymazat