čtvrtek 18. dubna 2013

Insanity - Day 8 - Pure Cardio

Znovu ahoj!:)

Dnes to pro mě byl šok! :D Celý den jsem žila v tom, jak si odpočinu u protahovacího Insanity. Nevím proč, ale asi jsem se blbě podívala do Insanity kalendáře. Pak když jsem přišla domů, tak jsem se v klidu převlíkla, nachystala podložku a teď čumím "Pure cardio? Cože? To není přece to pomalý. To je to nejhorší, který mě málem minule zabilo. To ne. :D" A začala jsem se sama sobě nahlas škodolibě smát. :D Tak pojď do mě, Shaune!

Moje "malá" večeře :D
I když jsem byla skoro naštvaná, že jsem se chystala na odpočinutí, byla jsem ráda, že si zase zacvičím. Zítra plánuju pauzu. Nestihnu totiž cvičit. Dneska mi to šlo zase o kousilínek lépe, než to první Pure Cardio, držela jsem se více se cvičenci, dokonce jsem udělala i několik "jack kliků" (to je můj pracovní název pro cvik, když jste v planku, skočíte nohama od sebe a zároveň uděláte klik:D). Měla jsem ze sebe radost. Cvičila jsem v mé nové podprsence a měla jsem prsa jak v bavlnce. :D Dneska bez trička, protože bych se upekla. Slušně ze mě zase teklo. A už vidím malé změny na postavě! Hrozně se těším na další změny, šup šup!! :D

Ode mě dnes vše, zítra odpočívám, takže článek nebude. O víkendu cvičit budu, ale nevím, jak stihnu napsat, protože jedu domů, máme rodinnou oslavu (plnou dortů a nezdravých věcí, něco na trénování mé vůle :D), takže nevím, jestli se dostanu k počítači.
Mějte se krásně a hezký víkend!

LeniKa

6 komentářů:

  1. do insanity jsem se chtěla dřív taky pustit, ale nakonec jsem u zuzky light a té se nechci pustit :)

    OdpovědětVymazat
  2. "mala" vecera? mne sa zda mala lebo akurat, urcite nie velka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to nezdá, ale ten salát jsem dojídala s funěním, že už nemůžu! :D

      Vymazat
  3. Pure Cardio je dobrá nálož, ale Plyo mě baví za všeho nejvíc a příjde mi ještě těžší :D
    A večeře je pěkná, taky mi nepříjde nějaká obbbr :D

    OdpovědětVymazat
  4. Plyo jsem měla dneska taky mě mega baví :) nevím ani, jestli bych označila těžší plyo nebo pure :D obojí má něco do sebe. No, docela byla! :D ta fotka zkresluje!! :P

    OdpovědětVymazat