úterý 9. dubna 2013

Insanity - Day 1 - Fit test

Dnešním dnem začínám cvičit program Insanity. Potřebuju novou výzvu, mám pocit, že se flákám. :D U tohoto programu se prý flákat nebudu, čemuž věřím, protože jsem si pár videí proklikala a bude to určitě nářez. A to já chci. Dát si pořádně do těla. Moje tělo stagnuje a já chci víc.

Kdo nevíte, co je Insanity, doporučuji tento článek. Nemá smysl to tu znovu vypisovat.


Poctivě vám tu každý odcvičený den napíšu svoje pocity a postřehy a vše, co mě napadne. :D Poslední den bude velké shrnutí s foto před a po Insanity. Už se nemohu dočkat! :D Bohužel mi asi nevyjde cvičit přesně podle plánu a to 6 dní cvičení x 1 den odpočinek. Budu si to tedy upravovat podle sebe, cvičit podle kalendáře, ale nejspíš ne 6 dní za sebou. I tak doufám v pěkné výsledky a zvýšení fyzičky! :)

Začínám si taky zapisovat orientačně co sním do kalorických tabulek. Nikdy jsem nebyla zastánce počítání, ale zjistila jsem, že jí fakt málo a proto se to budu snažit dohnat. Přidala jsem hlavně na snídani a dopolední svačině. Tak uvidíme, co na to tělo řekne.

Dnes tedy začínám fit testem. Skládá se z 8 cviků, které musíte během minuty udělat co nejvíckrát (existuje takové slovo? :D). Na začátku samozřejmě rozehřátí a na konci protažení, které se mi zdá celkem důkladné. A Shaun T. je sympaťák a krásnej chlap! :)) Tak jdu na to!

Moje výsledky?

1. Switch Kicks: 60
2. Power Jacks: 50
3. Power Knees: 80
4. Power Jumps: 32
5. Globe Jumps: 10
6. Suicide Jumps: 13
7. Push-Up Jacks: 18
8. Low Plank Oblique: 53

Moje pocity?

Nářez. Jsem troska. :D Kolikrát jsem fakt už nemohla a nehorší byly Push-Up Jacks. :( :D Chci víc. Fakt jo. Cejtim se jak na mrtvým bodě. Každej mi říká, co bych ještě chtěla, jak jsem krásně zhubla. To sice ano, ale já chci víc (to už jsem psala nahoře :D). Nepřestanu. Už nikdy. Je to jako moje droga a já chci zvládnout víc, každým dnem aspoň o trošku. A je mi jedno, co říkají ostatní. Kvůli tomu, že už jsem zhubla tolik, co jsem chtěla to neznamená, že bude najednou konec a začnu jíst zase hamburgery. Nechápu, jak může někdo říct: "Až zhubnu, tak si dám čokoládu a až zhubnu, dám si mekáč...". To je pro mě naprosto nepochopitelný. Jdu si udělat večeři a makat na něčem do školy (ach to tak nesnášim).

Krásný večer, Leni

9 komentářů:

  1. Flákat se rozhodně nebudeš :-D Já odcvičila asi 4 dny (chtěla sem týden), pak už sem si musela dát pauzu - byla sem utahaná, všechno mě bolelo a měla sem furt hlad :-D A už sem se k tomu nevrátila. Mam to furt na nástěnce, že to prostě nějak postupně odcvičim. Ale vadí mi jak je to dlouhý. Radši si těch 40 minut poskládam ze dvou jinejch videí :-D Ale výsledky to má určitě úžasný, jsem zvědavá na ty tvoje! Drž se! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ha! Insanity! Aneb můj přítel ve dnech, kdy nejdu do fitka. :D :) Sice to necvičím pravidelně, ani po sobě jak mám, ale miluju to. Když si můžu doma zacvičit, mám na to místo a energii. :D Ale ta je vždy! Tobě držím palce, ať Ti to krásně odsýpá, protože věřím, že bude! :)) A chci každý den info, nezapomeň. Haha, měj se krásně a ať to cvičí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na to dneska třesu a jsem zvědavá, co budu říkat potom! :D Do fitka nechodím a tak se mi nějaký plán hodí, teď asi 3 měsíce cvičím, co se mi chce a zalíbí. Neboj, každý odcvičený den poctivě zapíšu! :D Děkuji moc za milý koment, miluju tvůj blog! :)

      Vymazat
  3. tiež som cvičila insanity, teda nie celý program ale niektoré videá, lebo potom mi to susedia zatrhli, že robím moc veľký hluk :D ale bolo to skvelé a keď sa o pár mesiacov odsťahujú asi sa k tomu vrátim :D držím ti palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme pod bytem sklep, takže můžu hopsat jak chci! :D

      Vymazat
  4. Insanity jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já insanity jedu momentálně (asi) 2 týdny a jsem víc než nadšená :) Jednak je to přesně to cvičení, které mě dokáže "zničit" v tom nejlepším slova smyslu. Pak taky na Shauna se víc než dobře kouká(zvlášť jeho zadek je motivací dělat dřepy ve stejném tempu jako on :D) a taky jsem hned po pár dnech zaznamenala obrovské zlepšení fyzičky :). Jen bacha na nohy, kolena, na ty je to hodně náročné ;). Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Shaun je nádhernej chlap! O:-) Uvidím, jak to budou klouby snášet, kdyžtak přikoupím extra výživu! :)

      Vymazat
  6. Pozor na kolena :) Mám za sebou měsíc a se squatama jsem se musela prozatím rozloučit... :(

    OdpovědětVymazat