čtvrtek 11. dubna 2013

Insanity - Day 3 - Cardio Power & Resistance

Ahoj všici!

Jak je? :) U mě báječně, slunko svítí a začíná jaro!! Konečně, už jsem se nemohla dočkat. Dnes jsem šla z práce a říkala jsem si, že jsem tak unavená, že mě Shaun dorazí. Naopak mě nabyl energií! :D Dnes bylo na programu Cardio Power & Resistance. Nejdříve se mi nechtělo, z celodenního běhání po kanceláří mě celkem bolely nohy (a určitě na tom měl svou zásluhu Shaun ze včera :D). Ale šla jsem s chutí do toho!!
Fu. Začlo to stejně jako včera - 10 minut brutální rozehřívačky, dokonce jsem se držela se Shaunem! Pak opět 10 minut opravdu DŮKLADNÉHO protažení. Někdy jsem si říkala, že už to v té protahovací póze déle nevydržím! :D A pak opět známé 3 okruhy a mezi nimi odpočinek, cardio cviky a další 3 okruhy. Nakonec vás Shaun zničí střídáním 8 "leg squats" a 8 "push-ups". Kliky jsem dělala na kolenou, myslím, že je to pro mě přínosnější, udělat 8 na kolenou, než 3 pánské. Workout se mi moc moc moc líbil a než jsem se nadála, tak byl konec, utíká to opravdu rychle! Těším se na další cvičení, doufám, že v sobotu, zítra nestihnu cvičit určitě a v sobotu nevím. :( A víte co? Já se dnes po Insanity cítila jak největší silák! :D
A takhle se rýsuji:


A takhle papám:

Snídaně - slunečnicový chléb se šunkou, rukola, kedluben
Včerejší večeře - kukuřičné tortily: kuřecí maso, cherry, okurka, ledový salár, rukola, olivový olej
Další z mnoha zeleninových večeří :)
Večeře
A takhle já prosím vařím! :D

Hezký večer! LeniKa

5 komentářů:

  1. S Insanity ti vážně fandím.
    Já už bych to po absolvování fit testu konečně také chtěla rozjet, ale bojím se toho hopsání, abych si nepřivodila nějaké komplikace.
    Jak to zatím vnímáš ty? Všechno v pořádku? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, zatím mě to strašně baví! :) A klouby zatím nepociťuji, pokud nastanou nějaké komplikace, určitě se zmíním. Možná začnu brát jako prevenci nějakou kloubní výživu, ještě uvidím! :)

      Vymazat
  2. Nejlepší je pure cardio ;) A líbí se mi ta spousta zeleniny, taky ji cpu kamkoliv můžu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už se na něj třesu! :D Zelenina je nejlepší, tý můžeš sníst kolik chceš a ještě si přidat! :DD

      Vymazat
  3. Po Insanity mě bolela kolena, tak jsem odcvičila jen měsíc :/ .. je dobře, že tě to baví :P to je nejdůležitější :) svaly se ti pěkně rýsují a to papání vypadá moc dobře! samá zeleninka :)

    OdpovědětVymazat