středa 17. dubna 2013

Insanity - Day 7 - Cardio Power & Resistance

Ahoj,

opět se hlásím s pravidelným článkem. Dnes jsem měla už v 10 dopoledne odcvičeno. A musím říct, že se mi cvičilo skvěle, nebylo takové vedro a hrozně jsem se na Shauna těšila. Opravdu mě to baví. Dřív jsem se kolikrát musela přemlouvat a tolik se mi nechtělo. Tohle teď neznám!! Dnes jsem na sobě opět pozorovala mírné pokroky. Kliky stále dělám dámské. Ale držím se už v jejich tempu skoro celou dobu a když už fakt nemůžu, nezastavuju, ale usnadním si trošku cvik. Je to bláznovství (pro mě), ale zamilovala jsem si to! :) Dnes po práci jsem se procházela po Praze. Šla jsem z Václaváku na Staromák a užívala si to krásný počasí. Občas jsem se zastavila u nějaké výlohy a říkala si, kdo kupuje vázu za 10 000,-? A asi někdo ano, viděla jsem starší pár, jak si opravdu nějaké takové sklo z Čech (haha) kupoval. No nepochopím. :D Ale to jsem se rozepsala na jiné téma. Proč jsem vlastně šla na Václavák?

Staromák a týpek, co si vydělával tríčkama s hakisákem:)

Protože jsem se chtěla stavit v H&M na Příkopech a vybrat si něco pěkného sportovního na sebe!! A podařilo se! :)

Koupila jsem si sportovní podprsenku (prsa mi budou vděčná, budou jak v bavlnce - nemyslete, předtím jsem sportovní podprdu měla, ale tahle je pevnější a tak je lépe udrží na svém místě :D) a kraťasy. Ty asi budu používat spíš na běh, protože na cvičení mám takové super elasťáky, které miluju. :D Jsem nadšená. Příště chci nějaké tílko. Mají tam kupu hezkých levných a řekla bych i kvalitních sportovních věcí, takže doporučuji! :P

To je dnes vše, dobrou noc a zítra se opět ohlásím s článkem.:)
LeniKa

2 komentáře:

  1. Téééda, to sportovní oblečení ti závidím! :) Moje prsa se jen tak do něčeho nevejdou. :D Takže nosím klasickou podprsenku, na to ještě sportovní a tílko, protože jinak mi to všude skáče... no, děs. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě lituju! :D Naštěstí se mi hubnutím moje zmenšila, předtím to byla taky hrůza. :D

      Vymazat