pátek 26. dubna 2013

Insanity - Day 14 - Plyometric Cardio Circuit

Krásný slunečný den všem!
Po včerejším odpočinku jsem se dnes s chutí vrhla na Plyometric Cardio Circuit už v 9 ráno. Ke snídani jsem si dala misku "To pravé ořechové" od Mixit s mlékem a hodinku na to jsem zapla Shauna. Ten odpočinek byl fakt znát, cvičilo se mi suprově! Venku slunce, ptáčci zpívají, no idylka! :D

Bylo znát, že jsem odpočívala. Měla jsem mnohem víc energie a jela jsem naplno. Dělám už pánský kliky! Jupíííí! Vidím na sobě pokroky i na postavě, nejvíc zatím na zadku a hýždích a malinko na břichu. Těším se, až to bude víc znát! :D A na fyzičce samozřejmě, ale to píšu v každém článku, jenže ono je to pravda!

Včera jsem byla nakupovat, koupila jsem si arašídový máslo, tak jsem ho hned po cvičení zkusila na svačinu (je to asi moje druhé setkání s ním) a myslím, že se ze mě stává závislák. Mňam. To je tak dobrý! :D Sice mrtě kalorický, ale tak co.. dopoledne a po tréninku... (musím si to umět zdůvodnit!). Nakupovala jsem víc, ale nechci to vykecat, příští týden připravím článek. :) Máslo mají v Marks&Spencer zlevněné o 20%!!

Přeji vám krásný víkend, plánuji cvičit a nebo běhat, ještě uvidím.

Leni


3 komentáře:

  1. Já jsem si asi 2x dala arašídové máslo před tréninkem a málem jsem se poblila. :D Je to evidentně těžko stravitelné, protože po celou dobu cvičení jsem ho stále cítila. Takže už jedině po tréninku. :))
    Dneska jsem si dala také Insanity, konkrétně Cardio Abs, což bylo tak trošku lehárko. :D Ale doplnila jsem to workoutem od Zuzky Light, takže nakonec z toho bylo super ranní cvíčo. :))
    Co se týče nějakých výsledků Insanity, zatím jsem si odcvičila prvních 5 workoutů a musím říct, že se mi tento druh programů dost líbí. :)) Ještě bych ráda vyzkoušela P90X, ale nechci se ošidit o cviky na hrazdě, takže si nejdřív budu muset pořídit tu. :))
    Jinak ten slunečný den mě také pořádně nabíjí, asi si půjdu ještě k večeru zaběhat, ať toho počasí využiju. :)) Každopádně mě štve, že zas celý den, i když je tak pěkně, budu ležet v učení. :/ No, pozitivní na tom je fakt, že se mohu přesunout na zahradu, třeba se mi na čerstvém vzduchu bude učit lépe. :))
    A k pánským klikům gratuluji. ;) Já si teď kvůli bolavému rameni s nimi musela dát pohov, ale už je zase zařazuji, jak mě to chybělo! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju, já dělám taky pánský kliky, akorát teda dneska jsem je dělala v burpees při jednom zwow a nedalo by se říct, že by to byli kliky,vážně hodně náročný cvíčo :D vítej v klubu burákových závisláků :D

    OdpovědětVymazat
  3. mne arašidové maslo chutí ale nejem ho po alebo pred :) a robím tiež insanity!! :) už mám posledné dva týždne

    OdpovědětVymazat