čtvrtek 25. dubna 2013

Insanity - Day 13 - Fit test

Ahoj všem,

omlouvám se, že jsem se včera neozvala, ale nebyl čas. Tak píšu dnes. Dnes odpočívám, jsem fakt unavená a hrozně mě bolí lýtko. :( Včera jsem měla naplánovaný fit test a hrozně jsem se těšila a byla zvědavá, jak se povede a o kolik pokročím. Tak jak to dopadlo?
Můj první fit test - zde.

A jak dopadl druhý fit test? :)

1. Switch Kicks: 65 (zlepšení o 5)
2. Power Jacks: 55 (zlepšení o 5)
3. Power Knees: 90 (zlepšení o 10)
4. Power Jumps: 32 (žádné zlepšení)
5. Globe Jumps: 10 (žádné zlepšení)
6. Suicide Jumps: 20 (zlepšení o 7)
7. Push-Up Jacks: 22 (zlepšení o 4)
8. Low Plank Oblique: 66 (zlepšení o 13)

Jsem spokojená? Ano i ne. Žádné zlepšení u Power Jumps a Globe Jumps mě netěší, ale to ostatní ano. A nejvíce asi Push-Up Jacks. Vidím na sobě změny jak na těle, tak na výdrži a síle. Dnes si teda dám rest a zítra ráno na to zase vlítnu. :)

Tohle cvičení mě fakt chytlo a baví mě. Vždycky to tak rychle uteče a ten pocit, k nezaplacení! Těším se na konečné výsledky - nemůžu vydržet :D.

Dnes jen takhle krátce, mám toho spoustu do školy, tak krásný večer!
Leni


6 komentářů:

  1. Gratuluju, to jsou krásné pokroky. Jentak dál! :)
    Já testuju druhou fázi Insanity...je to super, staršně mě to baví.

    OdpovědětVymazat
  2. wow, to zlepšení je o dost čísel, pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Výsledky jsou bezvadné! :))
    Já se teď Insanity také držím, ale nejedu to podle plánu, jen prostě chci vyzkoušet každý workout, abych si pak mohla vybrat ty, které mě bavily, a následně je zařadit do svého tréninkového plánu častěji.
    Ale tobě držím s plněním plánu palce a těším se na tvé výsledky. ;)

    OdpovědětVymazat