úterý 23. dubna 2013

Insanity - Day 12 - Pure Cardio&Cardio ABS

Krásný večer všem!

Dnes postuji docela pozdě, ale nestíhám. Dnes mi cvíčo zabralo hodinu, pak sprcha, večeře. Po večeři jsem si ještě vařila jídlo na celý zítřek a teď jsem konečně zasedla k počítači, abych vám něco krátkého napsala. :) Dnes mě konečně čekalo něco nového, něco, co neznám. A to Cardio ABS. Těšila jsem se jak malá, ale v průběhu dne mě začala bolet hlava a bolela a bolela, že se ani do toho cvičení nechtělo. Ale šla jsem do toho, věděla jsem, že mi cvičení spíš od bolesti pomůže, než by přitížilo.

Nakonec mě ještě rozbolely zuby. Nevím, co jsem komu udělala. :D Na začátek Pure cardio, který (jak víte) je pro mě asi nejdrsnější ze všech dosavadně odcvičených Insanity. Ale lepší se to každým dnem, jela jsem na plno! Po závěrečném protažení mě čekalo ještě necelých 20 minut břišáků. Cardio zahřání (říkala jsem si, že mě Shaun zabije) a pak cviky na podložce zaměřené na břicho. Jeden z nich mi fakt vůbec nešel, trošku jsem improvizovala. :D Snad to příště bude lepší. Ale líbilo se mi to moc a rychle to uteklo.

A zítra? FIT TEST!!! Jsem tak natěšená, chci vědět o kolik jsem se zlepšila! Jste taky zvědaví? :P

Tak zítra, dobrou noc!
Leni


Žádné komentáře:

Okomentovat