neděle 14. dubna 2013

Insanity - Day 4 - Cardio Recovery

Ahoj všichni, 

po plánované (nechtěné!) přestávce dvou dnů jsem se dnes pustila již do "čtvrtého" dne mého Insanity. Čekalo mě Cardio Recovery. Předtím jsem byla v Kauflandu nakoupit zeleninu, protože tam je prostě ze všech obchoďáků nejlepší a celkem levná. Ale můžu vám říct, že jsem za ten nákup spálila asi víc kalorií než za cvičení Cardio Recovery. 

Milióny důchodců, co do vás naráží košíčkama a nevědí, jestli "Jardóóó´, mám vzít těch paštik víc, když jsou v akci?" nebo "Kterou čokoládu vezmem Jozífkovi?". Bleh. Já debil si ještě nevzala košík, protože mě rozčiluje, když jdu pro 10 věcí, brát si ten obří kovovej koš. Proč tam nemaj malý košíčky do ruky? V půli krámu jsem teda ukořistila krabici od chipsů a v tý to táhla. Mrkev, okurku, ledový salár, žampiony, papriky, slunečnicový chleba, kuřecí šunku "Wellnes" (Nepříjde vám to divný, to takhle pojmenovat? Ale 80% masa, beru to.), maso, semolinový těstoviny, krekry, hermelín, slunečnicová semínka a vejce. 

U kasy se pár důchodců předemnou rozčiloval, že musí na pás vyndat vše z košíčku. Takže asi 20 (a to nekecám!) takovejch těch hnusnejch pudingů se "šlehačkou" nahoře za 3,50 a několik piv a dalších milion věcí. Snažila jsem se být v klidu. :D Domů jsem přišla totálně utahaná, a říkala jsem si, že dnes mě Shaun opravdu zabije. Opak byl pravdou.


Převlíkla jsem se a zapla video. Shaun měl před sebou podložku, což v předchozích cvičeních neměl, proto jsem to stopla a hned si šla připravit taky. Byla jsem fakt zvědavá. Začalo to pomalu a protahováním. A pořád se protahovalo. Říkala jsem si, kdy to příjde. A ono to přišlo, ale pořád v protahovacím a "pomalém" módu. V některé z těch pozic vydržet a ještě pulsovat a pak ještě vydržet bylo nad moje síly. Ale snažila jsem se. Cardio Recovery je tedy "protahovací" Insanity. Ale pořád Insanity, takže žádná procházka růžovou zahradou. Dnes jsem za to byla ráda, protože jsem si při tom krásně odpočinula.

Teď jsem si dala poslední zbyteček mého čoko proteiňáku a jdu uklízet, vařit a flákat se. :) Dneska bude kuskus s kuřecím masem, rajčaty, mozarellou a rukolou. Udělám si toho víc a vezmu si to i na oběd zítra do práce.

Zítra se opět budu hlásit s dalším dnem Insanity! Krásný zbytek víkendu! :)

LeniKa

4 komentáře:

  1. Na další tvůj Insanity den se těším. :))
    Nakopává mě to, abych se do toho také co nejdřív vrhla. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky těším, mám přeci jen radši, když ze mě kape pot! :D

      Vymazat
  2. důchodci a Kaufland..nejnebezpečnější kombinace:D nejlepší je vychytat čas, kdy tam nejsou:D

    OdpovědětVymazat