čtvrtek 18. dubna 2013

Co mi přistálo v košíku II.

Krásný večer všem,

opět osvěžuju tuto rubriku po dlouhéééééééé (a ještě delší :D) době. Měla jsem chvíli času a tak jsem si koupila, pro mě nové, potraviny a hned se o ně s vámi musím podělit. :D Takže důchodkyně Lenka doporučuje:D :

DeNut znám dávno a miluju ji a proto jsem ji ve zdravé výživě na Hlaváku přihodila do košíčku (a to doslova:D). Je bez lepku, což oceňuji a prostě celkově výborná a není z toho cítit žádný umělý cukr. ProFigur mě zaujala cenou 10,- Kč a taky tím, že je bez konzervantů, s vysokým obsahem vlákniny a jen přírodní sladidla. Dnes jsem měla ke sváče banánovou a doporučuji, výborná!


Celozrnná žitná mouka a ještě k tomu BIO. :D Nevěděla jsem, kterou vzít, nakonec to schytala tahle. Jsem na ní zvědavá, zatím jsem neměla čas a chuť něco péci, takže teď už snad na to dojde, když už mám i tu mouku. 29 Kč za půl kila ve zdravé výživě na Hlaváku. (V Albertu 39,-).



Sezamový krekry jsem hodila do košíčku v Kauflandu, hodí se je mít při ruce, když dojde pečivo nebo se mi už nechce chodit do obchodu. Prý 100% žitné a celozrnné, tak snad ano. :) Necelá dvacetikoruna.


Balený celozrnný žitný chléb se slunečnicovým semínkem také z Kauflandu. Líbí se mi, že více připomíná chleba než ty krekry výše. Ale taky to není ono. Je v něm málo sacharidů, ale hodně se rozpadá, proto není vhodný si ho tahat s sebou v tašce na svačinu (vyzkoušeno :D). Cena taky potěší - kolem 20,-. Dá se, ale já radši pečivo čerstvé. Plus má za to, že ho mohu dlouho skladovat ve špajzu (zavřený, po otevření má tendenci rychle plesnivět).


Tříbarevné semolinové těstoviny, které se začínají stávat mojí stálicí. Za málo peněz - hodně muziky. Jsou výborné, nerozváří se. Stojí taky okolo 20,- v Kauflandu.

Rýžový papír - zatím neozkoušen, ale moc se na něj těším. Asi z něj udělám nějaké tortilly nebo závitky. Mňam. zase něco jiného a není to plné sacharidů. Koupila jsem je u nás ve večerce u vietnamců za 27 Kč.

A co vy? Máte pro mě nějaké tipy? :)


10 komentářů:

  1. ráda bych ochutnala to DeNut nebo MaxiNuta, jelikož oříšky a sušené ovoce miluji :) kde si sehnala rýžový papír? je to vůbec z rýže a ne nějakej chemickej hnus jako surimi (složení samá éčka nic víc..) ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já všem těm možným krekrům prostě nemohu přijít na chuť. :/
    Nesežrala bych ani knackenbrot, nebo jak se to píše. :D
    A tyčinky od Nutrendu mám moc ráda, jsou tak dobroučké. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to občas dám, ale jak píšu - jako náhradu, když nic nemám. :D Ano, ty jsou nejlepší! :))

      Vymazat
  3. rýžový papír mám taky, taky neozkoušen :D

    OdpovědětVymazat
  4. na hlavák chodím taky do zdravý výživy :)
    Rýžový papír je skvělý nejlepší jsou z něj závitky :)))
    Ty těstoviny vypadají dobře ! Mňam, mám chuť na těstoviny :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O závitkách jsem taky přemýšlela, musím někde najít recept. :) Ty těstoviny jsou skvělé! :P

      Vymazat
  5. Ryzovy papir?:D k cemu se to pouziva?:P

    OdpovědětVymazat
  6. Nad koupí rýžovýho papíru jsem uvažovala, ale ještě si potřebuju najít nějaké jeho "využití", tak se ho chystám koupit někdy pozdějc :)

    OdpovědětVymazat