pondělí 22. dubna 2013

Insanity - Day 9+10+11

Ahoj!!

Tak se po třech dnech zase ozývám! :) Na víkend jsem byla doma, takže na počítač nebyl čas a popravdě ani chuť. V sobotu i v neděli jsem poctivě cvičila a stihla jsem to i dnes, kdy jsem myslela, že bude spolubydlící už na pokoji a já nebudu moct provádět svoje zběsilý Insanity!

V sobotu bylo hnusně, cvičila jsem ještě před obědem Plyometric Cardio Circuit, doma jsme slavili taťkovi a ségry narozky, naštěsí se to obešlo bez chlebíčků a dortů. (No dobře, měla jsem kousek čokoládovýho... :D). Večer jsme jeli s přáteli do čajovny. Miluju zelené čaje! A halvu! Mňam. 

Neděle nám nadělila krásný počasí a já byla tak ráda! Tentokrát jsem si trošku přispala a odpoledne si zacvičila Cardio Recovery. Pak jsme jeli na "minivýlet" na zmrzku, Vanilkovou s jahodama, mňam. :) A pak na návštěvu za malým synovečkem. Večer jsem příteli dělala hermelín v semínkové krustě, taky to bylo skvělé! Jak vidíte, víkend byl jedno velké mňam. :D Převážně zdravě ale. :P




Dnes jsem byla na úžasném obědě. Tomatový krém s čerstvou bazalkou a zakysanou smetanou, k tomu sýrový koláč. To bylo něco úžasného! Musím vyzkoušet tu polévku doma. Nacpala jsem se jak blázen a to ta polévka byla prý "malá", mají v nabídce ještě větší variantu. Po práci jsem rychle zapla Cardio Power&Resistance. Cítila jsem na sobě mírnou únavu, ale snažila jsem se jet na plno. Dokonce už dělám pánské kliky, dokud můžu, pak zase přejdu na dámské. Zlepšuju se a mám z toho děsnou radost!! A těším se na Fit test, který mě čeká za 2 dny! Jsem zvědavá, o kolik jsem se zlepšila! A co vy?

Teď se mi v troubě pečou domácí müsli tyčinky, tak jestli se povedou, určitě přidám recept! Voní to tu, takže doufám, že to bude k jídlu! Krásný zbytek večera a zítra se zase ozvu!

Leni :)

(Připomínám FB stránku.)

2 komentáře:

  1. ten oběd vypadá hezky, ale já polívky moc nemusim, nezasytí mě, hned mnou protečou (ikdyž to vpodtstatě i normální jídlo) :D tipuju, musli tyčinky z ovesných vloček, oříšků, sušeného ovoce a semínek? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, že budu mít po polévce hlad. Ale ten sýrový koláč k tomu a opravdu to zasytilo. :) Tipuješ správně, přidám recept! :P

      Vymazat