úterý 30. dubna 2013

Insanity - Day 15+16

Ahoj všem,

moc se omlouvám, že vás tak zanedbávám, ale nemám teď žádný volný čas. Zanedbávám i Insanity. V sobotu jsme měli hasičskou brigádu, domů jsem dorazila v 19h. a hned šla cvičit. Bylo to náročné, ale dalo se. Nejnáročnější je, se poskládat v tom mém malém pokojíku. :D Ale už mám nacvičeno na jakou stranu a jak se točit, abych si mohla plnohodnotně zacvičit. :D



Opět mě čekalo Pure Cardio, které je prostě a jednoduše masakr. :D A potom ještě Cardio ABS. To mě hrozně baví, břišáky pálí. :D Mám hroznou radost z těch malých pokroků jak na postavě, tak na fyzičce!!

V neděli jsem spala do oběda a potom jsem byla u babičky na návštěvě, vrátila se po operaci z nemocnice. Potom jsem hned cvičila Cardio Recovery. Protahovací cvičení já můžu, ale přeci jen je to Insanity, takže v některých polohách odpočítávám každou vteřinu. :D

Včera jsem stihla akorát 15 minut s Cassey Ho... aspoň něco... A dnes opět nestihnu, jsem celý den v  práci a přijedu domů pozdě večer. Zítra naštěstí hned ráno mám vydupanou hodinku klidu na cvičení. Snad bude lépe! :)

A co vy? Cvičíte? Stíháte? Já se tomu nemohu věnovat každý den, protože nebydlím sama a spolubydlící tím hopsáním a hekáním ruším, což se ani nedivím, máme opravdu malý pokoj.

Už jste zkusili müsli tyčinky? Já dnes 2 vyhazovala, plesnivěly. :( Příště do lednice a rychle sníst! :D

A stávám se závislá na arašídovém másle. :D Kdo nečetl článek od Markéty měl by to rychle napravit! Já mám z M&S (bez kousků, jemné) a jsem nadšená!! Dnes jsem ho měla na kornbagetě s banánem k snídani.

Přeji krásný sváteční den, Leni

2 komentáře:

  1. Já se teda závislosti na arašídovém másle dokázala zbavit, ale byla to fuška! :D Chci ho omezit na minimum, protože jsem to žrala fakt ve velkém množství a už jsem se na to nemohla dívat. :D
    Já se snažím cvičit 4x týdně, ale teď je to horší, protože se mi před zkouškami a zápočty začíná hromadit učení. Nicméně doufám, že i přes to všechno to nějak dokážu skloubit. :))
    Insanity si užívám plnými doušky, mě osobně tedy ten workout na břicho až tolik nezaujal, ale zpozorovala jsem, že mě po něm na druhý den hrozně bolela spodní záda, tak nevím, jestli to byl účel, nebo jsem nějaké cviky blbě prováděla? :D
    K tomu cvičení, já mám svůj vlastní pokoj, takže cvičím v něm bez toho, aniž by mě kdokoliv rušil. Ovšem když jsem teď bydlela v Olomouci na bytě se spolubydlící, tak jsem tu cvičila snad jen 3x, a to ještě když nebyla doma, protože mám prostě ráda svůj klid. :))

    OdpovědětVymazat
  2. musli tyčinky jsem ještě nezkoušela, mám v počítači tolik receptů, že se k nim dostanu asi až později :D vítej v klubu závisláků, myslím, že zachvilku se bude muset kvuli nám zvýšit výroba arašídového másla :D

    OdpovědětVymazat